FAQ's

Caută raspunsurile la întrebările frecvente care ne sunt adresate și navigează la secțiunea cea mai apropiata subiectului tău de interes.

Lucrăm în permanență pentru a îmbunătății serviciile oferite clientilor nostri asadar,  dacă ai întrebări suplimentare te rugam să ne contactezi aici.

Email

customercare@lewo.ro

Telefon

0741-352-140

Informatii despre concept

Unde sunt fabricate produsele ?

Produsele sunt realizate de echipa noastră de profesioniști, în atelierul din incinta Casei de modă Brăila. Pentru cei care nu cunosc orașul sau istoria lui, cladirea casei de moda din Brăila este o cladire reprezentativă nu doar pentru oraș, dar pentru toata zona de nord vest a Munteniei.

Care este conceptul?

Lewo sunt Eu. Lewo ești Tu. Suntem Lewo acasă, la birou, în restaurante sau pub-uri și la orice eveniment sau situație din viața noastră. Suntem la fel și totuși atât de diferiți. Pentru că în viziunea noastră un produs poate fi purtat în mai multe feluri, la mai multe ocazii, am ales sa punem bazele Lewo.

Care este politica de reduceri?

Ne respectăm clienții și vrem ca ei să fie fericiți, am introdus în conceptul nostru câteva modalități prin care, produsele noastre pot fi achiziționate la un preț preferențial. Uite câteva modalități prin care prin beneficia de reducerile noastre:

Transformăte într-un Lewo Influencer.  Intreabă cum, aici!

Poartă-te, devino un Lewo Icon. Intreabă cum, aici!

Oferă un Card virtual cadou. Solicită un card, aici! 

Înscriete la Newsletter. Toate codurile speciale de reduceri se vor trimite direct pe adresa ta de email! Ține minte că nu avem în plan promovarea codurilor de reducere și a reducerile efective online sau offline.

Sunt disponibile carduri cadou?

Da. Poti face cadou un card cu valoarea pe care o doresti direct persoanei pe care vrei sa o surprinzi. Cardul se elibereaza in format electronic si poate fi folosit pana la epuizarea soldului, in termen de 1 an de la achizitionare.

Studenții au discount?

Lewo.ro NU face reduceri preferențiale.. decăt pentru familie.. dar asta este cu totul altă poveste.  Toți clientii nostri beneficiază de reduceri personalizate prin abonarea la Newsletter. Pentru mai multe informații vezi pagina Politica de Reduceri.

Informatii despre comanda

Cum plasez o comandă?

Avem disponibile mai multe modalități prin care poți realiza o comandă pe siteul nostru.

Te invităm sa accesezi produsele prezentate pe site pentru a alege ce îți place. Vei observa că trebuie să selectezi mărime potrivită pentru tine și să adaugi produsul în coșul de cumpărături. Poți consulta oricând Ghidul de Marimi direct în păgina produsului dorit..

1. Prin comandă directă pe site.

  • Descoperă și alege produsul potrivit, selectează mărimea și apasă pe butonul din dreapta „adaugă în coș”.
  • În “Coșul Meu” poți vedea toate produsele pe care le vrei comandate. Când termini cumpărăturile, trebuie să apeși pe butonul „Finalizează comanda”.
  • Specifică datele de livrare și facturare și alege modalitatea de plata. Nu uita să verifici la sfarșit datele completate și apasă pe butonul Trimite Comanda. Imediat vei primi un email de confirmare a comenzii plasate, urmând să fii contactat în maxim 24 de ore de către noi cu confirmarea finală si detalierea eventualelor întrebări.

2. Prin telefon.
Te  asteptăm zilnic de luni până vineri între 09:00 la 17:00. la numărul de telefon 0741-352-140, pentru a plasa o comandă sau pentru orice altă întrebare.

Am nevoie de cont client pentru a plasa o comandă?

Pentru a face o comandă pe Lewo.ro nu este obligatorie înregistrarea unei cont de client, dar ține minte că acest lucru te poate exclude din eventualele reduceri pe care le pregătim doar pentru cei cu cont client.

Cum anulez o comandă?

O comandă poate fi anulată trimitând un email la adresa: customercare@lewo.ro – specificând numarul comenzii plasate, prin formularul de contact – click aici  sau telefonic, la numărul: 0741-352-140 în maxim 12 ore de la plasarea comenzii. Dacă comanda a fost deja expediată, solicitarea de anulare a comenzii intră conform termenilor și condițiilor noastre în secțiunea retur comandă.

Cum pot urmări o comandă plasată?

Clientii înregistrați pot urmării comenzile plasate direct în contul de client folosind numărul unic de comandă primit la plasarea acesteia.

Informatii despre livrare

Ce modalități de livrare sunt disponibile?

Comenzile plasate pe Lewo.ro se livreaza prin curier rapid. Costul de livrare este specificat după ce adaugi produsele în coșul de cumpărături. Pe pagina coșului vei avea trecută taxa de livrare aferentă comenzii tale. În cazuri total speciale, taxa de livrare poate fi afisată, dupa caz, și pe pagina fiecarui produs în parte.

Livrarea este GRATUITA pentru comenzi de peste 300 lei. Pentru comenzi sub 300 lei costul de livrare este in valoare de 19,99 lei.

Care este termenul de livrare?

Termenul de livrare pentru produsele aflate pe stoc este de 2 zile lucrătoare.

Pentru produsele care se află în stadiul de precomanda, livrarea produselor ține exclusiv de fabricarea lor, motiv pentru care livrarea poate dura pâna la 5 zile lucrătoare. Timpul de execuție al produsului este legat și de disponibilitatea materialelor (daca acestea sunt pe stoc sau nu) dar și de volumul de produse similare de precomandă în lucru. Se aplică regula primul venit primul servit.  În pagina fiecărui produs care are posibilitatea de a fi precomandat, se află o zonă specială de informare unde este specificat timpul mediu de fabricare / livrare. Pentru orice alte întrebări cu privire la produsele precomandate, te rugăm să ne contactezi aici.

Care este disponibilitatea produselor?

Toate produsele afișate pe site au prezentate stocul pe mărime și implicit situația disponibilitătii lor. Cele care sunt mentionate cu Stoc epuizat înseamnă că nu sunt disponibile pe site cu șanse mari să nu mai facă parte din oferta noastră nici în viitor.

Multe din produsele noastre se pot comanda – folosind opțiunea de Precomandă. Procesul de comandă al acestor produse este similar cu cel al produselor pe stoc. cu mențiunea că, în dreptul mărimii dorite apare textul: Precomandă.

Se poate livra international?

Produsele se pot livra și la nivel international. Formalitățile și taxele vamale aferente trecerilor prin vamă sunt suportate de către client. Pentru mai multe informații pe acest subiect, contactează-ne aici.

Informații despre plată

Care este politica de preț?

Prețurile sunt stabilite în momentul în care produsele sunt afișate pe site. Toate prețurile sunt exprimate în lei. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor noastre fără o notificare prealabilă.

Ce modalități de plată sunt disponibile?

Pentru a face cumpărăturile placute și ușoare, punem la dispoziție patru modalitaîi de plată:

  • Online cu card bancar. Plata este securizata total prin partenerul nostru NETOPIA mobilPay , recunoscut pentru exigența privind securitatea soluțiilor de plată online oferite. Plata se face printr-o pagină redirectionată si securizată a NETOPIA mobilPay  . Datele completate de tine sunt în siguranță. Nu dispunem și nu avem acces direct la datele tale bancare.
  • Prin ordin de plata (transfer bancar) prin Homebank sau virament bancar în contul firmei LEATHER WORKSHOP SRL. în cazul plații facturii prin OP, comisioanele bancare aferente transferului revin plătitorului.
  • Numerar la livrare:  Plata se face direct curierului la primirea comenzii.

Datele de identificare necesare plații prin transfer bancar sunt urmatoarele:

Numele firmei: LEATHER WORKSHOP SRL
Nr.Reg.Com: J9/150/2019
C.U.I/C.I.F: 40580950
Sediul: STR. PLEVNA, NR.72, BRAILA
Judet: BRAILA
Contul: RO06INGB0000999909190583
Banca: INGB CENTRALA
MONEDA RON
SWIFT INGBROBU
BIC INGB

Este plata cu cardul pe siteul vostru sigură?

Plata este securizata total prin partenerul nostru NETOPIA mobilPay , recunoscut pentru exigența privind securitatea soluțiilor de plată online oferite. Plata se face printr-o pagină redirectionată si securizată a NETOPIA mobilPay  . Datele completate de tine sunt în siguranță. Nu dispunem și nu avem acces direct la datele tale bancare.

Informații despre retur sau schimb

Care este procedura de retur?

Conform Ordonanței de Urgență 34/2014 privind drepturile consumatorilor Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantului că renunță la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului„.

Care sunt termenii de returnare?

  • Trebuie să fim anunțați prin e-mail sau telefonic la 0741-352-140 în primele 14 zile de la primirea comenzii ce produse doriți să returnați.
  • Produsele pot fi returnate numai dacă se află în starea lor originală, nu prezintă deteriorari datorate unei utilizari, nu au fost spălate sau călcate, dacă pot însotite de ambalajul original, precum și de documentele sau alte materiale primite în cutie.
  • În urma solicitarii de retur veți primi o proformă de returnare în care trebuie să completați dumneavoastră datele necesare pentru returnarea banilor (codul IBAN de 24 caractere, Banca, Nume si Prenume, CNP-ul, etc).

Pentru a finaliza returul, vă rugăm să ne anunțați când este pregatit coletul și noi vom trimite curierul la adresa menționată de dvs. pentru preluarea colectului. Numai în acest fel transportul de retur este gratuit (valabil doar pentru comenzile primite pe teritoriul României).

Care este procedura de schimb a produselor?

Un produs poate fi schimbat, doar cu un alt produs la același preț sau mai mare.

Toate produsele sunt controlate pentru calitate și verificate pentru identificarea oricăror probleme sau defecte înainte să fie trimise către client.

Chiar dacă încercăm să oferim o imagine cât mai fidela în ceea ce privește culorile produselor, existența unei game foarte variate de monitoare face posibil ca unele culori să fie usor modificate față de cele originale ale produselor. Te rugăm să ți cont că NU putem garanta calitatea și calibrarea culorilor monitorului sau dispozitivului mobil utilizat, motiv pentru care facem încă din start mențiunea conform căreia imaginile produselor afișate au caracter informativ și că, produsul primit poate avea nuanțe sau culori ușor diferite.

Daca se întâmplă să primiți un produs care nu este în condiții perfecte, vă rugăm să ne contactați imediat!

Societatea noastră nu își asumă nici o responsabilitate pentru manipularea, transportul și nici nu acceptă returnarea produselor ce au defecte rezultate din aceste cauze.

Informatii despre protectia datelor

Sunt datele mele personale in siguranță?

Lewo.ro folosește tehnologia SSL pentru criptarea datelor stocate. Domeniul Lewo.ro este găzduit pe un server securizat cu access restrictionat amplasat pe teritoriul României.

Cum știu ce date sunt colectate despre mine?

Colectăm doar datele necesare prelucrării comenzi plasate. Datele colectate sunt necesare pentru trimiterea facturii și pentru generarea AWB-ului de livrare. Lewo.ro nu colecteaza și nu stochează alte date decat cele mentionate la generarea contului de client sau la efectuarea unei comenzi. Pentru mai multe informații te rugăm să te informezi. Citește Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile de utilizare.

Cum pot solicita stergerea datelor mele personale?

Poți solicita un raport cu datele tale personale stocate pe lewo.ro trimitând un email la adresa gdpr@lewo.ro sau prin formularul de contact disponibil aici.  În termenul legal de 30 de zile vei primi un raport documentat în format electronic de la responsabilul nostru GDPR.